May 21, 2009

S A B O J E A H ! ! !


...bismillah...

today ! penat sungguh..
tetas..jaet..tetas..jaet=hancus!!
tidak!! aku.sudah.penat..
penat.nak.jaet.kolar.cekak.musang.akim!!
tp......
nak.jaet.mmg.kne.sabaw!!!
saba ye amie..
usaha tangga jaya..
uyeah!![bak.kate.pumba=P]
sambung.di.rumah
p.kedai.dlu.carik.jarum
dah.3.jarum.mesin.patah
ha.ha.ha
ni.sume.zip.punye.pasal!!!

: satu sorg ntuk siblings aku =) :

maaf.zip
kerana.menyalahkanmu
walhal.itu.salahku T.T

cukup!!
masa.semakin.suntuk
kene.mesti.wajib
siapkan.baju.akim


: akim bersame bajunye :




di.rumah



laen.pula.jadinye



apabila



ade



tailor



baru



hu. hu. hu.

: acit hanye jaet kertas kerane amie x kasi pkai kaen.. sian acit
nanti lpas exam abes amie ajo k =) :

tidak mengapa
nanti amie sudah tiade
acit kan ade =)


tut.tut.tut
telepon burok tp precious kat along berdering

: henset lokoh shaje sy pakai :

aku baru nak mandi
sebok ah !!
nombor.tertera=anonymous
tidak kenal
angkat
bla.bla.bla
naqib rupenye
dengo.suare.sudah.tahu
s i o t a h k o

"dahsusahbarunakcarikaku
sudahkahkaulupa
akunimusuhmudlu??
akutaukaubenciaku
tidakmengape
suatuharinanti
kauakanmenjadisahabatku"

tika ini ku teringat
kenangan di zaman lagha
mengimbau memori luka
ku ter'refresh' kata2 ni

"jangan terlalu membenci seseorang kerana kelak kamu akan menyukainya"

tidak!!

aku pernah terkena situasi ini =)
indah memori zaman muda-mudi dulu
aku kini sudah bisa terima nasibku
alhamdulillah
kata2 syukur atas dugaan dan nikmat yg mendatang
uyeah2
bak kate pumba
tak masal sahaje name pumba capub di sni

tadi aku berjalan2 di blog rakan lame
nampaknye sedih dgn rsult matrixnye
jangan sedih ye kawan..
setiap kesusahan disertai dengan kesenangan =)

m0od ku kini smakin sedih
kelak
tidak lame lagi
s0on
aku bakal meninggalkan rumahku
bukan rumah yg aku risaukan
tetapi femli tercinteku



: mum and dad :


: tam :


: along : sheila : elly : akim : acit :

sdeh..
pumba cakap
"5 taun duk hostel pun homsik"
ntah la pumba
aku memang begini

sudah
cukup
aku sudah melampau
melampaui batas masa
sepatutnyeakusudahtidur
keranaakuberazamuntukbangunawalesok
akunakjadiorangfesyangsmpai
smpaikatkelasjahitanitu
insyaAllah