May 22, 2009

redha je la!!

Bismillahirrahmanirrahim..

esok sepatutnye aku dah masuk usim..
memang uni idaman kalbu la tu..
along duk promote aje usim tu..
xpela usim, mungkin tiade jodoh ntuk kite..

td org mara kol..
aku dah dpanggil untuk wat prep kat klej shhputra 1hb ni..
aiseh, dak2 ib msuk 23..
mid east ni, cepat no lah..
hish, 6 taun pulak kat sane..

xpe2, tetapkan hati tu amie..
p mid east, blajo rjen2..
kalo idup kat sane susah pun,
ingtlah Allah tu ade..
ujian sikit tu pun xkan nak kesah
org miskin lg kesian..
hahah..
x masal pulak..
along2, tolonglah jangan wat amie sebe salah lagi..
bleh x kalo sume org sapot ami p mid east tu?

hish, memang susa nak puaskan ati sume orang
ni aku lg x fham ade org x puas ati ngan aku
da lbih setaun
nape la skrg bru nak btaw?
masya Allah, x faham aku
seb bek aku ditenangkan oleh shbt2ku
Ya Allah, bantulah aku
jauhkanlah diriku dan dirinya dr hasad dan dengki..

Ya Allah,
tetapkanlah diriku
tetapkanlah pndirianku
aku patut p mid east!!
amin~



" I’ll make it through the pain
Weather the hurricane
To get to that one thing

Coz when I think the road is going nowhere
Just when I’ve almost gave up on my dreams
Then take it by the hand and show me$ that I can

I can go higher
I can go deeper
There are no boundaries
Above and beneath me
Break every rule coz there’s nothing between me
and my dreams"

7 comments:

Al Falah Al Has said...

wah3..dah ade blog..

thniah3 dpt mara..hehe..blajo btol3..

nnt nk gi bumi ayat2 cinta..balik bw unta ea??

hahaha

a M i e said...

hahaha..
bukan stkat unta aku bwak..
firaun skali aku angkut..
hehee..
juz kiddin'...
thx yeah~

Aimi said...

hakhakhak....
woot woot
goin to mesir!
tapew2
aku lambat sket wat medic, cewah, sabo je kan..
nevermind
the age still panjang
fakulti perubatan tu bakal mengadap muka aku gak one day
eah~
gud luck amie
bangga ngan ko!

Aimi said...

and how u put the alex rybak video. aku cube then jadik besar lak..

Anonymous said...

amie...kak dila ni..congrates dpt mid east
dpt u alex ke???

a M i e said...

aimi = kne pandai2 tuko la pixel video tu kat html codes tu.. btw, thx! doakan aku yeh=)

kak dila = yeah2.. dpt alex cam akak.. tggu kite di sane =)

Anonymous said...

Hello. And Bye.