May 17, 2009

malas ah nak p mid east!!!!!!

haha
cmne ni, aku dpt medic usim n mid east



and



22 aku pnah mimpi nk p
and then, alhamdulillah dpt la twrn 22..
skang ni, aku cam konfius la plak nak p ne 1..
smyg2 tu biase ah mmg kne wat tp kalo logiknye la kan..
dr ape yg sume org btaw aku..
bukan sume la..
senior2 sume..
gaye ckp mcm mid east ni xde ah best no..
tp dorg still nak backup gak mid east dorg tu..
hmm, btul la.. mesti ade pro n conts ryte..



dlm mase yg same aku ni mmg tgh sdeh lg
sbb ade krisis jiwe dlm femli + diri aku ni
mlm td aku da mlalak2 nanges on the fon ngan dayu..
seb bek ade yg sedie di sisi ni..
n dy pun da tau aku mlalak knape..
tbe2 mak dtg plak, pintu dah kunci awal2 da
tpakse la bkak pntu n sorokkan mate yg bengkak tu
fuh,, seb bek mak x tnye name sotset idung tu..
x pndg mak lgsg sbb tkut mak tnye..
hahaha
mak dtg n ceritekan lg news2 yg agak wat aku bengkek
dah r dah sdeh, mken sdeh aku
aku yg dah off line td cam ksian kt dayu yg kne tggl tbe2 tu

so, aku dcide xnak ah pk2 sgt
aku pun da ckp kat dayu yg aku ni mlalak sbb mende bodoh je..
so, xyah ah nak mlalak2 pg2 bute ni
seb bek ade kak pady..
status2 nye wat aku hepi smule
yeah, itulah mnusia.. mcm2 rgam..
aku sorg je dah byk songeh kan?
---------------------------------------------------------------------
back to the real stori

AYAH:
p je la mne2 amie nak
(amie tau ayah nak ami p mid east sbnanye)

MAK:
pegi je la amie..
kalo xnak p, baek dr awal2 mak xyah anto intvw
lgpun, mak bleh jln2 p lwt amie kat alex nti
(amie xnak tggal mak la sbnanye..huhu)

ALONG :
mesir x best
usim lg best
xyah la pegi amie xcept kalo awk dpt alex
(cne la nak taw dpt alex ke x?)

ABG KHAI :
u sini lme
fclty x bes
stdnt rmai
clncl msie lg bgus
tp ade kbaikannye jgak kat mesir ni....
(sy p survey2 org laen sme je jwpnnye ngan abg pnye jwpn)

KAK PADY:
apsal malas plak nak p mesir?
kan u alex baru..<-- kak pipa ckp
(amie ckp, kalo amir ade ok gak ade geng blek muor..hhaahaha =P)

AMIE:
hmm, cmne ni.. aku pun xtaw..
kne smyg byk2 ni..
aku cam mls nak p mid east tu
leceh ah
kat msia bes sket
bleh balek sllu
usim dah la u baru
fclties sume best2 w0oo
tp mid east tu
nti org ckp rugi kalo lpaskan
bukan sng nak dpt
tp ingt best sgt ke?
pnglmn mmg best..
plg best pun kalo dpt kawen cepat.. hahaha
(ampun mak, men2 je =P)
nami plak sbuk ajak p mid east
tp dy tu prep kat ikip, aku ni kt shhptra
aiseh, laen la plak..
cne ni nami eh?
ko p je la sorg2.. hahaha
till now, i'm zero! xtaw nak dcide lg

Ya ALLAH ,berikan lah aku ptnjukmu..
kalo mesir tu lg byk faedah dr mudharat, tunjukkanlah aku
kalo mesir lg byk mudharat, halangilah aku
tunjukkan jalan yg lurus ya ALLAH.. amin~

3 comments:

A Iza said...

aku bwt dlm ngare jee... he he he..

Aimi said...

hohoho
ikot ati ko larh
tapi aku rasa2
y not u try g amek kat ovesi an?
amie dear, bratos2 ribu riban orang yang mintak hang antara yang tpilih ekekekek
so...
y not,
ewah~

a M i e said...

aiseh.. tu la yg nitemare nye
org ckp bukan sng nak dpt..
huhu
ble da dpt xnak
hish