May 27, 2009

B A B Y S I T T E R =)

waduh..
sudah lama rasanya saya tidak memblog di sini..
pahahal baru 5 hari yang lalu..
gawat2..bizi saje~

sejak ahad lalu, aku manjadi babysitter kpade kazen ku
aimi izzudin bin hisamudin, 2 bulan


aku sgt allergic dengo dy nanges T.T
jgn nanges aimi!! nti amie pun nak nanges gak.. haha
ari selase lalu, 26hb bpak aku sunatkan dy..
nampaknye aku mnjadi mangse pili bombanye sbyk 2kali..
sejuk agaknye.. tu la padahnye jdik tukang pgg kaki..
tp, x lme lg, mak cu aku dah nak amek anak dy...
huaa.. sdeh2..
aku cam x nak pisah ngan dy..
tp apekan daye.. bukan anak aku.. haha..
tu ah, da lme xde adek kecik..
lgpun, aku pun dah nak smbung blajo..
huhu~

dis week aku busy nak siapkan mende2 4 prep tu..
p wat paspot siang td..
tlk dr uma kul 8 p batu pahat..
mak tggl aku kat bp dlm kul 10 lbeh..
kne ah aku blek nek bas..
huhu..
so, aku pun p la jln2 summit ngan wan n dayu
uyeah~ tgk cte syurga cinte..
best2! spe x tgk p ah tgk =P
pnat sungguh arini
esok, kne wat xray pule..
fuh~

2 comments:

Aimi said...

apekah aku rabun ?
nama bliau aimi
wahahah
insyaAllah jadi bjaya cam aimi-aimi yang laen di dunia ini ewah~

a M i e said...

yeah..
insya Allah~