May 20, 2009

PASO MALAM~

ﺑﺴﻢﺎﻟﻠﻪﺎﻟﺮﺣﻤﻦﺎﻟﺮﺣﻴﻢ


alhamdulillah.. hariku berjalan dgn begitu molek skali.. idupku bleh kate gumbire ah + enjoy. haha tp kdg2 cam sdeh ah sbb rse2nye aku cam p mid east jek..

haha.. ayah oh ayah.. ni amie p la mid east walopun lum wat dcsion bulat2 ag..

arini.. ops, i mean smlm.. aku p kelas mcm biase saje.. cume klas arini cam pnat sket sbb susah siot, susa gile nak wat leher cekak musang tu.. bpe kali dah aku tetas sbb x kemas!! haduih.. hope esok siap leher n smbung lengan..

arini, mbah dtg uma sbb dy demam pnas.. blek2 je tgk mbah kat uma.. hehe.. kne anto duet kat keyra la plak.. seb bek aku da ade lsen, sng ah nak jdik posmen.. hish, ayah ni! mcm la x bleh anto sndrik.. hahah.. xpe2, ami x kesa =) lpas lunch trus lesap p klas mnjaet smule sbb nak siapkan leher tu tp x siap2 gak.. haha

ptg tu p paso mlm kat sagil.. ni pun taw ade paso mlm sbb dngo makcik kat klas mnjaet cte.. haha.. bwk syamir skali.. beli la pe2 yg ptut.. bosan2!! xde mnde bes.. asek2 mknn je.. hak3..

mlm tu aku trus ke puncak n melayan internet.. along plak p promote lgu alexander rybak.. wahahha.. kiut siot.. comel!! pndai men violin~ lagu pun sdap =)






ni ha smbil wat blog, aku ditemani oleh si pumba aka imi ku syg.. hak3.. camsiot jek.. pumba, men2 je..kalo hanis bace abeh ko.. mlepas.. kuang2.. okeh ah, aku nak ucap trimas bbyk kat aimi malenchenko yg dngo kesah sdeh aku.. dun wori, aku dah x sdeh malah hepi2 lg =)




2 comments:

Aimi said...

arloo..
hahah
alexander rybark bezt wooo
die ni dari mana?
russia kah?

a M i e said...

tidak ah..
dr norway.. sdap an?
hik3..
tp cntestnye wat kat moscow..
kiut seh..