June 10, 2011

berbalaskah cintaku?

berbalaskah cintaku?



aku terlupa, dalam aku mengenang dosa, mencari insan yang sudi menyelesaikan masalah ini..
aku terlupa 1 prinsip hidup ni...
TERLUPA!!!

aku tak pasti mungkin terlalu dibuai kesedihan hingga terlupa yang Allah itu sangat dekat dengan aku...
SANGAT DEKAT !

Dan demi sesungguhnya, Kami telah mencipta manusia dan Kami sedia mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, sedang (pengetahuan) Kami lebih dekat kepadanya daripada urat lehernya, (Qaaf 50:16)

Oleh itu ingatlah kamu kepadaKu (dengan mematuhi hukum dan undang-undangKu), supaya Aku membalas kamu dengan kebaikan; dan bersyukurlah kamu kepadaKu dan janganlah kamu kufur (akan nikmatKu). (Al-Baqarah 2:152)

Wahai sekalian orang-orang yang beriman! Mintalah pertolongan (untuk menghadapi susah payah dalam menyempurnakan sesuatu perintah Tuhan) dengan bersabar dan dengan (mengerjakan) sembahyang; kerana sesungguhnya Allah menyertai (menolong) orang-orang yang sabar (Al-Baqarah 2:153)


1 comment:

syanabel said...

suka lagu ni. sayu dengar