September 3, 2009

alhamdulillah~

bismillah..

alhamdulillah, tamat juge prepku di shahputra kesaynganku itu..
hahaaaaa..
nmpknye, aku org last overnyte di alam perdane, pnginapan kami..
parentsku amek lmbt lalu mereka pun tumpang skali uma itu..
byk gile brg kawan2 ku tinggalkan..
akak2 ku pule mengutip nye.. hahhaaa
balek slepas itu, kami berbuke di rumah atok kami..
dpt test drive proton exora pakcik syed kami..
esoknye kami ke kl menghantar eli ke kisas n sheila ke damansara..
n me? ke sg buloh.. uyeah


smlm ade tklmt pre departure..
amek duet yeah.. kami berwindow shopping di mid..
oleh sbb geram berjalan2 tnpa hasil,
kami tekad mmbeli beg di tl.. hahaha
terjumpe klasm8 tem skola rendah.. uyeah~
andre namenye..


kecik saje dunie ni.. pi mai pi mai tang tu jugak.. hhaaaaha
saye sgt terharu pabile mnerime skeping kad gud lux drnye..
ye la, spnjg aku hidup ngan dy,
xpna plak dy nk bg mnde2 cmni kt aku..
thx amin.. i won't forget u!!
frens 4 eva~

arini sy blek lmbt sbb bjalan2 ngan sheila n sorg mamat hensem yg nak dirahsiekan identitinye, hik3..
ye la, mamat hensem msti r rmai fans kan.. kang x msal2 ktrg kne attack..
(crite rekaan smate2 ye.. =P)

kami menonton crite UP..
bes le juge sbb aku x jd tdo dlm cnema td.. hee~
kami berbuke di kfc.. ok la sbb mkan sket je da kenyang.. hahaa
ngantuk + penat smpi x lalu makan..kuang3
tembolok ke aku? hiihihiiii
naseb baek aku smpt kejo bas balek tgkakk..pheww~
tq semue esp mamat hensem sbb bg sy adiah!
whee~ sy bahgie hari ni =)

p/s: rindu nye kat shin goon!

No comments: