September 4, 2009

teardrops!

huu~
malam ni sungguh sentimental bg ku..
bru shje abes gelak, tbe2 rse nak nanges plak,
btul la kate org, jgn suke2, nti jd duke..
ye, akan ku ingt ayat tu..

stelah lame menunggu, ahernye pecah juge air mateku..
knape aku perlu sedey ni?
dy x tw pun yg aku tga sdeh..
"pnat2 je kau nanges amie!! haaha"
ye, mmg penat..
penat sangat nanges sorg2 !!
xpe, aku seda siape aku..
knape la kau mesti dtg untuk hapuskan kegmbiraan ku?
aku x nak abeskan maseku di sini dgn tangisan.. huu~

yup, air mateku mengalir lagi ..
aku rindu dy..
dy smakin jao dengan aku..
mane dy pegi?
nape mkin aku nak pegi jao, kau pun makin jao?
x pe la, mungkin kau suda lupekan aku..
iye, aku faham..
adat manusia..
"habis madu sepah dibuang"
aku harap kau bukan begitu..
kawan, di mane kamu?
kau da lupe ke smue kngan kte dlu??

yup, air mate aku x bleh nak stop ni!
sbb 1 benda, benda yg laen pun dah kacau otak aku..
maaf kawan sbb mggnggu mu di pg bute..
sy rase sy prlu bljr ntuk tdak bgntung pd kamu lg..
hati kecilku x sggup tingglkan kamu..
namun, apekan dayeku..
jgn lupekan aku ye kawan!

maafkan sy jika tidak mnjdi sorg kawan yg baek ntuk awk..

.::please stay by my side!::.

No comments: