August 17, 2009

t i d a k ! ! !

ah, smlm aku bru pulang ke shahputra..
sdeh sungguh rase hati..
mase cium mak rase nak nanges,,
aku da warning akim awal2, jgn tido, tman mak drve!
haha..

smlm aku drve kete dr tgkak ke cherating..
fuy0o.. tere ak.. haha
saket kaki tkan pedal..
p tgk tirah kt ikip.. pstu p pntai , berkhelah.. hahaha
kesian tiyah men layang2 tersangkut kt pokok..
pastu p mkan kopok kt beserah..
las2, p tgk sedare kt prmtg bdak..
huuu~ sdeh btul blek shahputra.. homsik da ni!
blum fly ag ni.. hahahaaaaa

td masuk klas aku trus pkai mask.. ahaha
mmbzer je pkai lip ice..


ade org mara amek saiz baju nak fly.. huu~
xlme lg da nak fly.. T.T

jumaat mlm sbtu kami ke mibc ntuk bermaen bwling lg..
haha...aku maen bwling pkai mask ag..
last game aku dpt makah 152.. tere x?
hahaha, kalo men tmpt laen msti plg truk..


hoho, ustz hazwan suh hapal pktaan smpi ms 131, mati r aku!!!
mari belajar dgn lebih semangat..uyeah~
ptg ni nak p ecm!! makan puas2 b4 puase! whee~

No comments: