August 9, 2009

cuti yang indah !!

semalam p men bowling di melake..
prestasi ku kian mmbrgsgkan..
(or myb lane kat sni x suwey kot..)
smpi kul 4pg sbb men 4 games..
ketike drive pulg.. ditahan oleh polis
dy siap mnta lesen..
(ingat aku xde lsen ke ha?)
aku rse muke aku dah ckup matured untuk mngleakkan polis mntk lesen..
lntak ko la polis oi..

pg tu p masak ikan srdin wat sndwich ngan sheila..
laku juga sndwich ak eh.. hahaha

ptg td p daki gnung ledang..
best sangat! walopun nmpk jerebu jek~
x sangke naek myvi je bleh lepas nek gunung..
smpi di satu stesen, aku n mak decide nak jln kaki..
smpi pemancar siap amek gmbo bukti kami dah smpi puncak..hahhahaa
fuh, lemak terbakar.. hahhaa
trun2 makan ikan bakar.. best2!!



mlam td p amek hadiah pmr elly dr umno bhgn ledang..
lme gile dngo ucapan..
huu~ "penting melayu bersatu..."
remaje2 pule sebuk berbual...
sedangkan mereka lah penyambungnye nti..

acit siap tido tggu aku amekkan adiah elly..
blek ni ingtkan nak p men boling ag..
tp pnat plak mendaki td.. hahha

esok nak p blk temerloh pule..
ade knduri ksyukuran... huu~

x mo blek shahputra!!

1 comment:

Miss B said...

hello..droppin by to say hi..nice blog.. lets exchange link..and be my follower to keep in touch n get some useful beauty tips..glad to hear from u soon..