August 2, 2009

amie kapel??

bismillah..

aliah: amie kapel? alia x caye. nope.. mush mumkin!

hahaha.. ape la korg ni, ingt aku baek sgt?

amie: tu dlu je la, tem jahiliah dlu,skang mne ade..
alia:yeke? x caye la amie pna kapel?

amie: ape korg tgk muke aku ni muke x kapel?
yus: muke ko mcm org yg slumber je,, x layan laki cmtu.. hahaa

haha.. topik ni je dak kaco aliah mnghapal mufradat.. saje je x kasi ngntuk.. ala, tu zman mude la kawan2 oi.. ni dah makin tue..

amie: ala, bpak aku siap bg green lite aku nk kawen umo 22 kat egypt nti..
dorg: yeke?

amie: ala, bapak aku konfiden aku x wat cmtu, bleh ah ckp.. xdenye, aku nak kawen umo 25 nti.. alia kne tlg amie kt mesir nti..hahah

klaka pabile berborak psal pkwe.. bile aku cte kt nisa n nasuha pun mereka x percaye aku ade pkwe.. hahaha.. xyah caye la aku ni.. byk maen2 je..

arini besday azim!!! sanah helwah ya azim!!
konon nak fes wish mlm td kul 12 tp hampeh je lupe plak..

smlm kami ke megamall nak men bowling..
aku nak tgk the proposal la..
tp gsc mega kuantan xde plak.. haish..poyo btul
tem maen terjumpe skulm8 dlu..
bpaj terkejut.. namenye afiq uzair..
ktenye dy tga prctse ntul tournmnt petronas mnde ntah
aku pun mntk la tips, tbe2 trus strike.. hahaha
rezeki kot.. alhamdulillah~
menyampah btul dpt lane sbb dak premed laki
aku janggal sbb ade akram.. hahah =P

kami balek kul 6 ptg sbb bengang tggu angah x angkat2 tlpon.
huuu~ pnat.. arap2 x kne H1N1 tem jln2 td..

las week, aku bgado ngan naqib..
rase mcm bru lpas bercerai plak..
xpe la, aku maapkan ko.. huuu~


xmo gado2 la.. nti 1 premed sume taw.. hahaaa~

4 comments:

ms dr.nisa-to-be said...

kalo kapel..
gtau aku..
hOhO

a M i e said...

haha.. apsal nak btw ko plak?

Afif Fahim عفيف فهيم said...

nk kawen nti, smoga btemu yg soleh..insya Allah..jgn lupe gtau nti.

a M i e said...

hua3..
insya Allah.. amin~
harap2 dpt yg soleh..
biiznillah, nti saudara trut dijemput..hah3