December 28, 2010

Allah sayang kita :)

bismillahirrahmanirrahim

cns x habis2 lagi ni,, 200 pges ni 2 hari, memang mantap :D

hari ke hari, pengalaman hidup memang mematangkan diri ni..
hari ke hari, memang banyak sikap manusia yang perlu dihadapi..
ape2 pun , kite kena berbalik semula kepada Allah..
mungkin ni ujian, nak tengok kesabaran dan kesyukuran kita padaNya..

terima kasih sheila
sebab buka mata amie..
sebab sedarkan amie...
sebab ingatkan amie...

amie tahu mungkin silap amie..
tp xpelah, mnde dah lepas x perlu diungkit tapi perlu diambil pengajaran..
amie nak jadi kuat macam sheila !!! chaiy0ooook :D

fatrah imtihan ni memang musim orang pentingkan diri..
boleh tengok kat mana2 je.. (ye ke?)
hahaha, agaknye lah..

walau ape pun, fikir2kan lah
kalau kita x suka orang pentingkan diri, jangan kita pentingkan diri
ingatlah, ape yg kite beri, kite akan dapat balik :)

alhamdulillah, sy bersyukur kalau dia betul2 serius
mungkin dia x serius nak meminang saya..
tapi dia serius nak meminang orang lain..
mungkin Allah beri kekuatan kat dia ntuk pinang orang lain, bukannya saya..
mungkin sebab Allah nak saya dipinang oleh orang yg lebih sesuai daripada dia..
saya bersyukur, sebab dia ambil jalan yang baik..
lebih bersungguh2 dalam menjalin hubungan, semoga diredhaiNya, amin..

saya doakan awak berbahagia dengan dia :)
Allah akan smpaikan jodoh awak ngan dia, kalau Allah izin, dun worry :D
Allah kan sayang kita, Allah mesti tentukan semua yang terbaik buat kita <3<3<3

p/s: musim exam ni memang musim orang nak kawen jugak ke? kekkeke


: rindu nak hangout same2 :( :

: jom study! :

No comments: