July 30, 2010

hutang !!

ya Allah..

saya dikejutkan dengan pemergian seorg sahabat di smssi dulu..
dia bukanlah kawan rapat saya..
tapi saya sedih sebab saya berhutang dengan dia..

saya tahu saya belum mintak maaf kt dia lagi..
dulu selalu jugak mengata dia..
ya Allah, bila orang dah xde, baru tahu takut hutang dosa kat dia..

ya Allah, harap2 dia dah maafkan semua orang..
ya Allah,risaunya kalau dia tuntut kt akhirat nti..

kawan2, di kesempatan ini, saya xnak dah pisang berbuah 2 kali..
saya stulus hati memohon ampun maaf atas dosa sy trhadap kalian sama ada terkutuk, terngata, mahupun terdirect buat kamu kecil atau sakit hati.. seriously sorry!
hutang2 hak yang tak tertunai, sila tuntut ngan saya..

mari langsaikan sebelum salah sorg drpd kita pergi dulu!!

2 comments:

kak dila said...

siapa amie??
akak kenal ke??

a M i e said...

akak x knal kot..
dak tu batch kite..
baru masuk mase form 4..
meninggal jatuh bangunan hostel UM tingkt 5..
innnalillah