February 14, 2011

berhenti berlari!

bismillahirrahmanirrahim...

setelah mendapat penangan hebat dari along..

aku sedar..
aku tak perlu lari dari masalah...
sebab sampai bila-bila aku xkan belajar cara mengatasinya...

aku sedar..
aku tak perlu fikir benda yang tak perlu difikir...

aku sedar..
aku tak perlu nak kesah benda yang tak perlu aku ambil kesah...

aku perlu sedar diri..
sedar dan tahu membezakan mana yang perlu difikir dan disingkir...

terima kasih along sebab bukak mata amie!
hati kian lega...
walaupun sedikit menyesal sebab duk memikirkan benda yang x penting dalam hidup!
membazir masa, memenatkan otak, menyakitkan hati...
tapi benda2 ni yang mengajar erti kehidupan..

nyahlah kau, x de masa aku nak fikir pasal kau =.="


cakap tu biar serupa bikin lah amie!!!
kau cakap nak itu ini, buatlah cara macam nak itu ini!!
[bengang dgn diri sendiri pulak]

p/s: aku tak perlukan kau! aku ada Dia, sila pergi :)


No comments: