March 14, 2011

rindu

bismillahirrahmanirrahim...

hati ini merindu kesabaran yang pernah bersamanya ketika dahulu..
di mana kau pergi wahai sabar? kembalilah..
kerna ku tak mahu tersinggung hati-hati mereka yang tidak bersalah :(

maaf andai mulut ini terlalu lancang..
kesal sungguh kerana sangat berat untuk meluahkan maaf itu...

andai aku marah lagi, tegurlah, tanyalah..
kenapa aku marahm agar aku tersedar dari unconsciousness yg tak disengajakan itu...

ya, buatlah macam apa yang elly buat...
"kenapa awak macam marah td amie?"

gulp.. lantas ku segera hulurkan maaf...

maaf semua.. sorry mak n ayah.. sorry semua :(
aku sangat merindukan kesabaran yg menghilang..

-------

detik kian tiba..
akim mengaku padaku, "akim rasa bila akak dah xde, baru rasa sedih "
aku menjawab " tu lah, orang cakap duk menjawab"

aku sedar, ape yg akim buat tu, aku ade buat kat orang lain..
bagaimana harus ku diam andai perkara hak perlu ditegakkan?
bagaimana harus ku tutur ayat yang tak menyinggung hati mereka....

-----

maaf kawan, aku tak nak penghargaan, aku cuma nak dihargai...
maaf mengecilkan hatimu kerana kamu mengecilkan hatiku...
bersabarlah wahai amie, biar dia sedar sendiri pengorbananmu suatu hari nanti...

*dilemma :(

2 comments:

chocolate_cupcake said...

aku juge mohon maap andai kte aku ad trkasr bhse, trguris hti mu, sahabt..
ak juge mrindui mu... hehe rnd kmu lorh..

NurAfiqahMohdGhazali said...

aku syg amie giler2!!! rindu siot kau