July 5, 2009

SUKAN MARA

alhamdulillah..
berakhir juga sukan mara ni..
nampaknye kakiku semakin saket akibat bermaen futsal..
uyeah.. ini menunjukkan badanku x fit..
wlaucmne pun, bile berpeluh terase kurus ah.. hak3 =P
performanceku sgt tak baek..
aku sgt frust sbb ketika trainng, gol ku x pernah bolos..
tp tyme match.. huhu.. menghampakan..

terbalik pula ngan team boys.. sgt mmbrangsangkan..
kami hanya mampu menyokong dr jauh..
uyeah~
mereka dpt tempat kedue selepas berhempas pulas..
go go doctors!!

smlm ade sukaneka..
kami sangat geram dengan ustad tp..
oleh sbb dy cekgu kami.. kami pun mlas la nak ckap byk..
redha je la..
haha.. aku sangat mudi kerane tidak sehat.. sori ye kawan2!!

nmpaknye aku ngan naqib smakin kamceng..
uyeah.. boleh la jdik mushrif aku nti taw~
dpat hamper percume dr dak laki sbb kesian kat ktrg x mng pape.. haha

las week, week yg sgt memenatkan..
ho3.. mcm2 prkare terjdi..
dengan kwan2 yg sensitip gle..
aku x suke hiwar ngan dak laki..
soklan mereka sgt killer..
ho3.. xpe la.. pape je.. asalkan kami enjoy..


got 1 1/2 months @ shahputra..
hope everything's going well so0n.. amin~

p/s: lame aku tggu dy.. dah nak give up da ni T.T

2 comments:

Unknown said...

mi!!
chatbox ko mane?
ayay
ahaha

Anonymous said...

assalamualaikum...
amie,maafkan aku...
serious ni xmain2 nie...
huhuhu...